طراحی سایت در اصفهان

گروه فنی و مهندسی زانیس دیجیتال با تکیه بر تیمی توانمند و کارآمد در سال 1386 فعالیت خود در حوضه طراحی انواع سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی سامانه اختصاصی فیش حقوقی و دیجیتال مارکتینگ را در شهر اصفهان آغاز نمود. این مجموعه در راستای اهداف بلند خود توانست با تیمی چابک و هزینه هایی مرقوم و به صرفه, خدمات مناسبی به همشهریان خود ارائه کند.

مزایای طراحی سایت در زانیس دیجیتال

اصفهانی‌های عزیز با داشتن یک وب سایت ویژه و حرفه‌ای می‌توانید کسب و کار و خود را ارتقاء دهید و در ذهن‌ها ماندگار شوید. گروه فنی و مهندسی زانیس دیجیتال آماده است تا با به کارگیری نیروهای متخصص، باتجربه و خوش سلیقه خود در مسیر طراحی سایت و ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ، در کنار شما عزیزان باشد و خوشبختانه تا به حال توانسته است در کنار مشتریان زیادی در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی آنلاین،دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی محتوا، تبلیغات در گوگل، ایمیل مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ و تبلیغات در شبکه اجتماعی) ، خدمات طراحی گرافیکی  و سئو سایت باشد و رضایت آنها را جلب کند.

پشتیبانی تلفنی و تیکت

واکنش گرا

بهینه سازی در گوگل

برنامه ریزی و زمانبندی

هزینه مناسب

هدف گذاری

نقطۀ شروع کسب و کار اینترنتی شما

امروز پایگاه آنلاین خود را می‌سازید، فردا طعم موفقیت آنلاین را می‌چشید

مراحل طراحی سایت برای اصفهانی های عزیز

1- بررسی و پردازش اطلاعات

در این مرحله ما اطلاعات داد شده توسط مشتری را پردازش و تحلیل می کنیم و تمامی ویژگی ها مانند مشتریان هدف را پردازش و بررسی می کنیم.

2- کدنویسی استاندارد با کمک مشتریان

در این مرحله تک تک المان های وبسایت شما توسط کارشناسان مربوطه کد نویسی و پیاد سازی میشوند . سعی بر ان داریم که تا جای ممکن نظرات مشتریان را در مورد ظاهر وبسایت اعمال کنیم.

3- دریافت اطلاعات کلی سفارش

در اولین مرحله مشتری لیستی از تمامی امکانات و اطلاعات سفارش خود را با کارشناسان ما در میان می گذارد.

4- انتخاب رنگ بندی وبسایت

ما با استفاده از علم روانشناسی رنگ ها ، رنگ برند و پیشنهادی شما و همچنین انالیز مشتریان هدف شما ، پیکربندی کلی سایت را طراحی می کنیم.

5- مرور مجدد مراحل و پیاده سازی کامل وب سایت

در اخرین مرحله تک تک مراحل به صورت کلی بازبینی میشوند و بر اساس نیاز به وبسایت شما فضای وب ، پهنای باند و سرور ارائه میدهیم . لبخند شما باعث افخار ماست .

6- بهینه سازی و تکمیل پروژه

تک تک ساختار وبسایت شما مطابق با آخرین الگوریتم موتور های جست و جو از جمله گوگل ویرایش و پیکربندی خواهند شد تا به بهترین هدف در سئو دست پیدا کنیم .

سامانه فیش حقوقی آنلاین | نرم‌افزار فیش حقوقی اینترنتی

درخواست مشاوره و نسخه رایگان

با تکمیل فرم زیر همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • - زانیس دیجیتال | راهکار دیجیتال برای توسعه کسب و کار- زانیس دیجیتال | راهکار دیجیتال برای توسعه کسب و کار- زانیس دیجیتال | راهکار دیجیتال برای توسعه کسب و کار
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
این مقاله چقدر براتون مفید بود؟
از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.
[تعداد رای: 1 میانگین رتبه: 5]