چرا طراحی سایت با زانیس دیجیتال ؟ 
چرا طراحی سایت با زانیس دیجیتال؟ تصور کنید شخصی در سال 2019 تلفن همراه هوشمند نداشته باشد و در هیچ یک از رسانه های ارتباطی و اجتماعی هم نتوانیم با او تماس بگیریم. این شخص ابزار ارتباطی ا ش تنها محدود به حواس پنج‌گانه ای است که با آن متولد شده! چه تصویری از او در ذهن شما شکل گرفت و چه آینده ای برای او متصور هستید؟ شاید بپرسید این موضوع چه ارتباطی با «طراحی سایت »دارد؟ هر فعالیت یا شرکتی که امروز در اینترنت وب سایت نداشته باشد، صرف نظر از تلاشی که برای آن می شود مانند همین شخص، محدود، بسته و ناشناخته باقی خواهد ماند. هر شخص، شرکت یا کسب و کار می تواند ویترینی داشته باشد به بزرگی و وسعت اینترنت. چشم اندازی که همیشه پیش روی مخاطبان است، فروشگاهی که همیشه باز و آماده تعامل با مشتری است. این واقعی ترین تصویر از یک «وب سایت »کارآمد اینترنتی است. آیا شما و فعالیتی که تمام انرژی شما را به سمت و سوی خود معطوف کرده است شایسته داشتن چنین نمای بیرونی هست؟ ساخت این نمای بیرونی در حوزه کاری ما با عناوین «طراحی سایت شرکتی »یا «طراحی فروشگاه اینترنتی »شناخته می شود.

بهتر دیده شوید!

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید!

  • - زانیس دیجیتال | راهکار دیجیتال برای توسعه کسب و کار- زانیس دیجیتال | راهکار دیجیتال برای توسعه کسب و کار- زانیس دیجیتال | راهکار دیجیتال برای توسعه کسب و کار
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
چرا طراحی سایت با زانیس دیجیتال؟

رویکرد مجموعه تجارت الکترونیک زانیس دیجیتال در «طراحی سایت »صرفا ساختن یک ابزار جانبی یا یک کاتالوگ دیجیتال برای بالا بردن پرستیژ کاری نیست. شعبه تمام وقت کسب و کاری برای شما را ایجاد خواهیم کرد که به دیده شدن و معرفی بیشتر و بهتر مزیت های کاری شما منجر خواهد شد. صفحات شبکه های اجتماعی و ارتباطی به دلیل نوع مالکیت غیرقطعی و قوانین متغییری که همیشه پیش روی کاربران است هرگز نمی تواند جایگزین مناسبی برای یک سایت مستقل باشد. وقتی از «طراحی سایت »صحبت می کنیم یعنی داشتن سرقفلی یک فروشگاه رسمی، کاملا اختصاصی با مالکیت و دسترسی دائم. جایی که با اعتماد و افتخار بتوانید به آن تکیه کنید و امکانات آن را توسعه دهید. یک سایت خوب کارآمد بار زیادی از هزینه های بازاریابی، تبلیغات، پشتیبانی و روابط عمومی را به عهده خواهد گرفت، حتا اگر هدف شما کسب درآمد مستقیم نباشد.

بهتر دیده شوید!

برخی از مزیت های طراحی سایت توسط شرکت زانیس دیجیتال

واکنش گرا

رابط کاربری جذاب

کدنویسی استاندارد

امنیت سایت

بــهینه سازی

پشتیبانی آنلاین

1

طراحی سایت های شخصی و حقیقی برای تمام سلیقه ها
فعالیت های انفرادی، پیشنیه های شخصی و کسب و کارهای کوچک در هر سطح و به هر شکل می توانند وب سایتی مناسب و متناسب با حیطه شغلی خود داشته باشند. حضور حرفه ای و بهرمندی از مزایای ارتباطات آنلاین بدون داشتن سایت حرفه ای امکان‌پذیر نیست چرا که اعتمادسازی برای مشتریان آنلاین تنها با سایت رسمی و اختصاصی امکان‌پذیر است. شیوه «طراحی سایت شخصی» در مجموعه «دیجیتال مارکتینگ اروند» بر اساس مطابقت امکانات سایت با زمان، هزینه و سطح سواد دیجیتال اشخاص حقیقی در نظر گرفته شده است. سایت های حقیقی طراحی شده با حداقل هزینه سالانه توسط این شرکت پشتیبانی و سرویس دهی می شوند و مالک سایت بدون نیاز به دانش تخصصی در حوزه وب، صرفا با داشتن اینترنت عادی می تواند به آسانی می تواند کلیه مطالب و محتوای سایت خود را به دلخواه مدیریت کند.

بهترین طراحی قالب اختصاصی وردپرس - زانیس دیجیتال

طراحی سایت ، پرتال های اختصاصی و باز طراحی سایت
امکانات نرم افزای پیش فرض سامانه های مدیریت محتوا در بسیاری از مواقع پاسخگوی ایده ها و نیازهای خاص نیست، اینجاست که مهندسی نر افزار به کمک بنیانگذاران آمده و با تحیلیل نیاز آنها امکان طراحی پرتال های اختصاصی را فراهم می کند. طرحی پرتال و سایت های اختصاصی با بالاترین استاندارهای موجود به لحاظ فناوری، امنیت، واکنش پذیری، گرافیک و رابط کاربری انجام می گیرد. تیم نرم فزار آروند آماده است سایت های معمولی یا فروشگهای از پیش طراحی شده شما را با حفظ اطلاعات به فروشگاه اینترنتی پیشرفته‌تر یا پرتال اختصاصی برای ایده جدید شما تبدیل کند.

بیشتر افرد به دلیل نداشتن بستری ثابت و انعطاف پذیر مانند سایت شخصی از انتقال تجربیات، دانش و مزیت های خود به دیگران بازمی مانند در صورتی که مشتریان و طرفداران آنها دقیقا به دنبال همین تجربیات و دانش های ضمنی هستند. هر فعالیتی، از خانه داری، آشپزی و فروش گرفته تا طراحی مدارهای الکترونیک و معادلات فیزیکِ جامدات برای اشخصاص می تواند تجربیات و دانش ضمنی خلق کند. وب سایت شخصی به شما کمک بایگانی کامل و همیشه در دسترسی از تجربیات و ارزشهایی که سالها برای آن زحمت کشیده اید داشته باشید و از طریق آن مستقیم یا غیر مستقیم درآمدزایی کنید. حتا اگر درآمد داشتن و توسعه کسب و کار مدنظر شما نیست یک سایت شخصی با کیفیت بهترین مکان برای بیان دیدگاهها، افکار و اعتقادات شما در قالب نوشته ، تصویر، صوت و فیلم است. تمامی سایت های طراحی شده در این مجموعه قابلیت و امکانات پشتیبانی از انواع فرمت های محتوایی را داشته و در پنل کاربری که تنها با چند ساعت آموزش به آن مسلط می شوید قابل مدیریت است.

چرا داشتن سایت در کسب و کار اینترنتی مهم است؟
طراحی سایت با ازدیاد روز به روز کاربران اینترنتی اهمیتش کاملاً مشهودتر می شود چرا که رشد و پیشرفت و گسترش تکنولوژی روز به روز در حال افزایش است.حتی برای انجام کوچکترین فعالیت روزانه نیز درصد زیادی از افراد اول به سراغ گوگل میروند تا اطلاعات خود را در مورد هر آنچه که میخواهند کامل کنند.دسترسی ساده , امکان مقایسه قیمت و بسیاری از دلایل دیگر در کنار مزیت های زیادی که یک وبسایت در هر کسب وکاری ایجاد میکند هر روز به اهمیت حضور در دنیای مجازی می افزاید.نتایج تحقیقات نشان میدهد که تا ۵ سال آینده ۸۰ درصد از خریدها به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

dope-website-development
این مقاله چقدر براتون مفید بود؟
از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.
[تعداد رای: 0 میانگین رتبه: 0]